Hihetetlen, hogy még mindig le vagyok maradva...

A múltkor elterveztem, hogy megint nekifogok, és találok egy-egy könyvet Osho kincsestárában, amit még nem olvastam. Ez nem így lett... Mostanában kevés időm volt könyvet kézbevenni, és mégkevesebb írni róla. Osho nem is jött elő mostanában...

Elég sokat olvastam már Oshotól, sok előadást megnéztem videon, és jópárat meg is hallgattam. Ezeket általában csak angol nyelven lehet összehalászni, de több giga anyagot lehet megtalálni a fájlcserélő portálokon is.

A legtöbb ilyen a soulseek -fájlcserélőn találtam, ami régebben élte fénykorát, de már mégis egy olyan réteget szolgál ki, ahol igazi kincsek terjednek a neten. az slsk.org oldalon lehet leszedni, aztán mehet a keresgélés. Egyébként főleg zenei különlegességeket lehet találni, de mint mondtam - egykét éve sok Osho cuccot halásztam itt össze.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése